Wandelcoaching biedt snel en deskundige hulp bij burn-out en stress gerelateerde klachten, zoals slecht slapen, veel piekeren, angst, hyperventilatie en een slechte concentratie. Ik werk volgens de effectieve Mindful Run en Buteyko methodes: lichaamsbeweging zonder prestatiedruk in combinatie met ademhaling, cognitieve en mentale coaching in de natuur.

Wandelen geeft rust. Het haastgevoel in je hoofd wordt minder. Er komt meer zicht voor de natuur, je wordt bewust van je omgeving en van jezelf. Met de coaching techniek van Mindful Run laat ik je op een fijne en eenvoudige manier kennis maken met je eigen lichaam en geest. Tijdens het coachingstraject leer je om te gaan met je ‘probleem’ en zorgen we dat je meer energie krijgt, waardoor je letterlijk en figuurlijk weer in beweging komt.

Focus | Onthaasten | Minder stress | Plezier 

Meld je aan  Bekijk vergoeding

Jennifer Roose

Jouw wandelcoach

Van je hoofd naar je hart. Het toepassen van mindfulness en ademhalingstechnieken tijdens het wandelen geeft inzicht in wie je bent en wat je beweegt en voelt. Het ondersteunt je om je eigen weg te bewandelen en blokkerende patronen te veranderen, waardoor er weer ruimte komt voor nieuwe energie.

Lees meer over de ademhaling

wandelcoaching

Ademhaling

Ademhaling
We ademen zo'n 23.000 x per dag. Sta je hier wel eens bij stil? Een gezonde ademhaling zorgt voor een betere zuurstofstroom naar je spieren, voorkomt verzuring en blessures. En heeft ook een positief effect op het verminderen van stress, slapeloosheid en hoofdpijn. Bij PuurJenn vormt de neusademhaling de rode draad. We ademhalen de hele dag dus alle oefeningen kun je ook toepassen in je dagelijkse leven.
wandelcoaching

Monique

Wandelcoaching
"Heerlijk gewandeld met PuurJenn. Praten, wandelen en je hoofd leeg maken en goede tips om zelf verder mee aan de slag te gaan! Heerlijk, gemoedelijk, gezellig, nuttig, me-time😁 Monique"
Wandelcoaching